niedziela, 8 lipca 2012

Irlandia ! ! !

Kochane dzisiaj wpadam tylko na chwile żeby powiedzieć Wam co się ze mną dzieje :) 
Otóż od środy jestem w Irlandii ! Tak się składa że mam tę możliwość aby przyjeżdżać tu chociaż raz w roku :) Tym razem zostaje na 2 miesiące i mam nadzieję że znajdę jakąś prace ...
Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się ten kraj oraz ludzie, są zupełnie różni od Polaków, nie gorsi nie lepsi po prostu inni :) Oto kilka fotek jak wygląda mój widok z okna, mało przedstawia Irlandię, ale mam nadzieje że z czasem podczas jakiś wyjść itp. będzie ich więcej oczywiście podzielę się nimi z Wami jeśli tylko macie ochotę :)

A jaki jest Wasz ulubiony kraj  ? 

42 komentarze:

  1. Ja chętnie wybrałabym się do Irlandii :) W przyszłym roku planuję wakacje we Włoszech i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm ja lubię np. Grecję - wieczne słońce i gorąco
    uwielbiam !
    relacja z Irlandii też zawsze spoko ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jeździć do Holandii, ale muszę przyznać że paryz jest moją wielką miłością i chyba bym piszczała ze szczęścia jak by ktoś mnie tam zabrał! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo jak fajnie. :) Miłego wyjazdu ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wyjazdu choć bardziej marzy mi się wyjazd do Londynu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nigdy nie miałam okazji wyjechać za granicę. ;(
    Ale bardzo chciałabym pojechać do Anglii, Irlandii i Hiszpanii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wyjazdu. ; D
    Ja to chętnie bym Paryż zwiedziła. ; ) Ale to w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham Paryż, w którym byłam nie raz, ale do Irlandii, bym się przejechała

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)
    Nie mam swojego ulubionego kraju, ale chciałabym kiedyś odwiedzić Wielką Brytanię i Australię ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego pobytu w Irlandii :) Ja bym chętnie zwiedziła Francję, Włochy, USA i ZEA xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypoczywaj (:
    Irlandia ma swój specyficzny klimat^^

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę wyjazdu, też chciałabym chociaż na chwilę uciec z Polski . ;) udanego pobytu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony kraj to zdecydowanie Hiszpania :) mieszkałam tam przez 4 lata i naprawde się zakochałam :) wspaniała kultura, wspaniali ludzie, i dużo fiest haha :) pozdrawiwm i zapraszam do mnie :) http://zairamsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego pobytu :)) Ja marzę o wyjeździe do USA, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii...

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam ulubionego :)
    czekamy na nowe zdjęcia i życzę powodzenia w szukaniu pracy :*
    zapraszam do mnie w wolnej chwili . obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. To musi być super podróż! Ja pojechałabym do Hiszpanii, albo Włoch z moim mężem, a najchętniej to wrócilibyśmy na Dominikanę choć na jeden dzień...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie oglądałam, ale może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciężko w sumie powiedzieć bo naprawdę rzadko gdziekolwiek wyjeżdzam i tym bardziej zazdroszczę Ci takich wyjazdów! :P
    Obyś znalazła pracę ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie,może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. POLSKA!:)) Za granicą czuję się obco :P i nawet najkrótszy pobyt dłuży mi się niemiłosiernie ;). Czekam na więcej zdjęć :).

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę, też bym chciała mieć taką możliwość wyrwać się z Polski gdzieś daleko..
    powodzenia w szukaniu pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. you went to Ireland?! you lucky! that's awesome!!! glad you had a great time, that's my goal to go there one day



    The House of Shoes

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam Hiszpanię ;) Dobrze znasz angielski?


    U mnie recenzja podkładów mineralnych Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tez bym chętnie odwiedziła, ale może za rok ;-)


    Na moim blogu trwa ROZDANIE zapraszam ;-)

    pozdrawiam monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że masz taką możliwość :)
    Może kiedyś uda mi się chociażby zwiedzić kawałeczek Irlandii :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Irlandia . jak super <3 ;]

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ?? ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. ja lubię wszystkie miejsca ;-), wszędzie jest coś interesującego ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ODP. Ja dostałam się na Politologię :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie Włochy - uwielbiam ten kraj zaa wszystko :)
    Udanego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. do tej pory moim ulubionym są Węgry :) w Irlandii niestety jeszcze nie byłam, ale liczę że jakoś za rok się to zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdecydowanie Hiszpania! Pozazdrościć wyjazdu, chętnie obejrzę więcej ciekawych zdjęć z Irlandii! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. mój to zdecydowanie USA , marzę zeby tam pojechac ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. sama nie wiem jaki jest mój ulubiony kraj. byłam zakochana w Hiszpanii do czasu jak nie obejrzałam w Internecie jak wygląda corrida ;/ - momentalnie się odkochałam...

    pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Irlandia ma niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A wiesz gdzie można takie paski kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  36. aneciik.blogspot.com/2012/07/czesc-ostatnio-mam-manie-na-wzorki-na.html - tutaj pisałam o wzorkach na pzanokciach i w 3 zdjęciu są potrzebne takie paseczki do kupienia. ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii na temat mojego bloga w komentarzu ;) Z całą pewnością odpowiem na każdy z nich :)

AdSense