sobota, 18 sierpnia 2012

Atrakcje Irlandii #1

Witam serdecznie !

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam jedną z atrakcji Irlandii, którą miałam okazje zobaczyć 2 tygodnie temu po raz pierwszy, choć w Irlandii bywam od 7 lat :)

Mianowicie chodzi mi o Cliffs of Moher tutaj dla zainteresowanych link do oficjalnej strony <klik> 
Wg mnie klify są idealną atrakcją dla każdego, niezależnie od tego czy jesteśmy miłośnikami przyrody czy nie :) Widoki są przepiękne i dostarczają mega wrażeń :) 



Niestety nie poszczęściło nam się jeśli chodzi o pogodę... Zdąrzyliśmy wejść zobaczyć co nieco, zrobić kilka fotek i zaczęło porządnie lać ! Ale i tak było co podziwiać :) 
Musicie wybaczyć moje nieogarnięcie haha ale było dość zimno i wiało :) 

Jak spędzacie ostatnie 2 tygodnie wakacji ? 
Przede mną jeszcze 1.5 miesiąca wakacji (najdłuższe i zarazem pewnie ostatnie) i dzieje się tyle, że na prawdę nic nie planuje bo zdarzyło się wiele nieoczekiwanego :) 


Pozdrawiam :*

24 komentarze:

  1. Mi pozostaje tylko mały substytut - klif w Gdyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoki niesamowite choć gdyby świeciło śłońce to pewnie byłoby jeszcze piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Jaki cudowny widok!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne miejsce!!
    ja wakacje już kończę - poprawki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę widoków ! :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne widoki i kurtka:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne widoki + fajna kurtka :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie tam jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne widoki, niesamowite :D Chociaż jak zaczynałam czytać notkę to myślałam, że stamtąd skakałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie tam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tam pieknie ! Szkoda,że nie miałam okazji tam być :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za szczęście oglądać takie widoki na żywo, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Irlandię oraz Szkocję! Już nie mogę się doczekać kiedy będę stąpać po tamtych ziemiach.
    Po takich postach jak Twój znów skręca mnie na krześle przed kompem!
    Obserwuje i na więcej takich perełek czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ piękne widoki! :)
    Pozdrawiam i obserwuje;]

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. great pics...
    meretrose.blogspot.de

    Derya

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne miejsce, niesamowite widoki achhh ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii na temat mojego bloga w komentarzu ;) Z całą pewnością odpowiem na każdy z nich :)

AdSense