piątek, 25 stycznia 2013

Hobbit Niezwykła podróż


Tak jak pisałam ostatnio byłam w kinie i jestem mile zaskoczona ! 
Nie jestem fanką Władcy Pierścienia  i mówiąc szczerze oglądałam go ze znudzeniem. Tego samego spodziewałam się po Hobbicie, a tu taka niespodzianka !


 Film od samego początku mnie wciągnął i tak było do samego końca :) 
Cały czas coś się działo, nieprzerwana akcja, piękne krajobrazy i dopracowanie wszelkich szczegółów.
Wydaje mi się, że każdy fan fantastyki powinien być zadowolony, choć to oczywiście kwestia indywidualna.

Jedyne do czego mogę się przyczepić to to, że nie warto wybierać wersji 3D, a przynajmniej na mnie nie robi ona żadnego wrażenia i momentami wręcz mnie to denerwowało. Chyba wole filmy w klasycznej wersji :)

Poza tym bardzo się podobało i z niecierpliwością czekam na kolejne części :) 

A jakie są Wasze wrażenia po obejrzeniu filmu ?

6 komentarzy:

  1. Nie widziałam go na żywo, ale wszyscy go chwalą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam iść ale bałam się ze mnie nie zainteresuje tak samo jak władca pierścieni,le skoro go polecasz to może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham kocha i uwielbiam!

    zapraszam na moje mini rozdanko:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, a ja się jednak trochę nudziłam. Pisałam ostatnio o swoich wrażeniach na blogowym facebooku... Ale muzyka i kadry piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak można oglądać Lotra ze znudzeniem? :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii na temat mojego bloga w komentarzu ;) Z całą pewnością odpowiem na każdy z nich :)

AdSense